כל השירותים והמחירים מעודכנים לתאריך 19.03.2024

0723950403

העגלה שלך

העגלה שלך עדיין ריקה
מה אתם מחפשים?
יש ברשותך קוד קופון? לחץ והזן את הקוד +
סכום ביניים:
300
הנחה:
300-
סך הכל:
300

InstaFollow

קניית עוקבים איכותיים באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית שכבר מזמן הפכה לערוץ שיווק עיקרי של הרבה עסקים. היא מאפשרת לבעלי עסקים ליצור סביבם קהילה שאוהבת ומתחברת אליהם ובהמשך גם קונה מהם, הדבר הראשון שהגולשים מחפשים זה את המספר עוקבים שלכם.ככל שתציגו מספר עוקבים גבוהה יותר ככה יהיה להם יותר קל לעקוב אחריכם ובשביל זה אנחנו כאן :)

הזינו שם משתמש באינסטגרם:
בחירת כמות העוקבים איכותיים:
מחיר:

*מינימום עוקבים איכותיים ברכישה 1000 | מקסימום עוקבים איכותיים ברכישה 50000

כל הזמנה יוצאת עד כ24 שעות מרגע הרכישה ולוקחת עד כ7 ימי עסקים למלא את כל הרכישה תלוי בגודל כמות העוקבים איכותיים אותם קניתם
*חשוב לשים את הפרופיל על מצב ציבורי כדי שההזמנה תתקבל.

שאלות נפוצות

למה כדאי לבצע קניית עוקבים?

כיום, התחרות ברשתות החברתיות הינה גדולה מתמיד והמתחרים שלכם מבינים זאת, בכדי לעמוד בקצב של התחרות בחוץ ולבלוט מעל המתחרים אנו ממליצים לכם על השירות של עוקבים איכותיים באינסטגרם

האם ישימו לב לזה שביצעתי רכישה?

הסיכוי שמישהו ישים לב הינו נמוך, בנוסף ניתן לבקש מאיתנו העלאה בקצב איטי ואחיד.

קניית עוקבים באינסטגרם - האם זה מקדם לי את האינסטגרם?

כמובן! אנשים חדשים שנחשפים לדף שלך רואים נפח שלא היה בעבר ובעצם מתפתים להחשף ולעקוב גם אחרי הדף ולהבין מה יש לו להציע!

למה דווקא Instafollow?

מחיר מוביל

אנחנו ב-Instafollow דואגים למחיר המשתלם ביותר בארץ תוך שמירה על איכות מוצר גבוה ומקצועיות רבה.

אספקה מהירה

המוצרים שלנו מסופקים ללקוח באופן אוטומטי, וכמובן עומד לפנייך שירות התמיכה שלנו! אנו מאמינים ששביעות הלקוח עומדת לפני הכל.

תמיכה מלאה

חווית הרכישה שלך היא בראש סדר העדיפויות שלנו לכן אנו מציעים שירות תמיכה אישית. זמינים בכל שעה באתר וניתן לצור איתנו קשר בפלטפורמות המדיה השונות.

אבטחה ובקרה

התשלום מתבצע בדיסקרטיות מלאה והאתר מאובטח על ידי חברת הסליקה הישראלית הגדולה בארץ - קארד קום כך שפרטי האשראי לא נשמרים ודיסקרטיים לחלוטין.

היתרונות בקניית עוקבים לאינסטגרם?

השאלה הנפוצה של הרבה בעלי עסקים היא "האם הגיע הזמן לקנות עוקבים"?
התשובה היא שאין זמן כזה, קניית עוקבים היא פעולה אישית, מותאמת לצרכים שלכם. 
פרופיל אינסטגרם חזק הוא ערוץ שיווק מאוד קריטי שמביא מתעניינים ולידים שעברו תהליך חימום עוד לפני שהם פנו אליכם, וזה הסיבה שהעמוד צריך להציג להם חזות ראשונית רצינית של מספר עוקבים מכובד כדי  שיתפסו ממכם כבר על ההתחלה. 
למי אתם חושבים שיהיה יותר קל להשאיר עוקב? למי שיש לו 250 עוקבים או לפרופיל עם 3,000 עוקבים?
ברור שככל שיהיה לפרופיל שלכם מספר גבוהה של עוקבים ככה יותר אנשים ירגישו בטוחים לעשות לכם עוקב, מספר גבוהה של עוקבים זה סימן לזה שהעמוד שלכם מעניין, שיש לכם ערך, שאתם יודעים על מה אתם מדברים. עוקבים נמשכים לעוקבים, ולכן ככל שתציגו על ההתחלה  מספר גבוהה של עוקבים בשילוב תוכן מעניין הגולשים ישאירו לכם עוקב, וככה הקהילה שלכם תצמח בצורה אוטומטית עם כמה שפחות התעסקות מצידכם.

בתור בעלי עסק אנחנו יודעים כמה זה מתיש להתעסק בניהול השוטף של העסק,  לשווק, למכור, לספק את השירות, ובנוסף להכל גם לנהל את העמוד שלכם.
המטרה שלנו באינסטפולו היא שהעמוד אינסטגרם יהיה הדאגה האחרונה שלכם בעסק. עמוד צומח ומתפתח יכול להיות כל מה שאתם צריכים כדי להביא את המסה של הלידים שאתם כל כך מחפשים.
אנחנו באינסטפולו יודעים להתאים לכם את החבילה המדוייקת לצרכים של העסק ולהפוך את הפרופיל שלכם למכונה משומנת שתעביר את הקהילה שלכם תהליך חימום שבסוף הם יהפכו למתעניינים ולקוחות שלכם. 

 

דברו איתנו!