תקנון האתר

אנו ממליצים לקרוא טוב את התקנון לפני הרכישה באתר:

תנאי שירות
האחריות לחבילות שהוזמנו באתר הינה לתקופה של 30 יום בלבד מיום הרכישה.

על הפרופילים להשאר ציבוריים לאורך כל תקופת 30 הימים (תקופת האחריות) במקרה של שינוי בהגדרות החשבון, איננו אחראים לשינויים ותקלות בהזמנה.

בתקופת האחריות (30 יום מיום הרכישה) אנו נדאג לתקן כל תקלה או בעיה בהזמנה, בתנאי שהתקלה לא נעשתה על ידי הקונה. לאחר תקופת האחריות (30 יום מיום הרכישה) edos digital אינה אחראית לכל תקלה או בעיה במוצר או חבילה שהוזמנה.

Edos digital לא אחראית לכל נזק הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר על ידי הלקוח.
ויתור – אנו לא נושאים באחריות לאירועים מעבר לשליטתנו הישירה. אין ביכולתנו להבטיח שלא יהיו שגיאות בביצועים באבטחת פרטיות המידע האישי שלך. כמו כן, אין אנו נושאים באחריות לכל מקרה או נזק, ישיר או עקיף בקשר עם שימוש ו/או מסירת המידע אישי הכולל בין היתר, חשיפת פרטים אישיים בשל טעויות, גישה לא מורשית של צדדים שלישיים וכל גורם אחר שאינו בשליטתנו הסבירה.

ייתכן שבעקבות שינויי אבטחה וחוקים ברשתות החברתיות שפרופילים יפגעו כתוצאה מהשימוש בשירותים שהאתר מציע, איננו יכולים להבטיח שהרשתות החברתיות יאפשרו להזמנות שבוצעו באתר להתבצע באופן האידיאלי, הרשתות החברתיות מערימות קשיים כנגד קניית שירותים כמו השירותים שאנו מציעים באתר ולכן אין ביכולתנו לבטח את הפרופילים והלקוחות.
הלקוח הוא צד 1, edosdigital הוא צד 2 והרשת החברתית היא צד 3, איננו יכולים להבטיח את צעדיהם של הרשתות החברתיות ויתכן שינקטו צעדים כנגד פרופילים שימצאו חשודים, כגון מחיקת עוקבים, לייקים, תגובות וצפיות ועד מחיקת פרופילים וחסימת משתמשים, לרוב לא קורה הדבר, אבל אם יקרה, edos digital אינה אחראית לכל נזק שיגרם.

אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.
Edos digital אינה אחראית לכל ירידה במספר העוקבים, הלייקים, התגובות והצפיות שירדו בתום תקופת האחריות (30 יום מיום הרכישה).
Edos digital אינה אחראית ולא תהיה אחראית, לעיכובים באספקת המוצרים והחבילות למתחת ל-72 שעות ממועד הרכישה

.
במקרה של טעות או תקלה של הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, לא תהיה החברה Edos digital אחראית לספק את המוצר או החבילה שהוזמנה עד לתיקון הטעות על ידי הלקוח

.
Edos digital רשאית לשנות מחירים, להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות, edos digital רשאית לפי שיקול דעתה להפסיק מבצעים והנחות או לשנותם, בלי לתת כל הודעה מוקדמת.
Edos digital אינה אחראית לכל תקלה או בעיה בפרופיל האינסטגרם, פייסבוק או יוטיוב, כל האחריות על תקלות בפרופיל היא על הלקוח המזמין בלבד.
Edos digital אינם מספקים החזר כספי, במקרה של אי קבלת שירות שהוזמן או רצון לשנות את ההזמנה במקרה והזמנה עדיין לא התחילה, Edos Digital תאפשר לבחור שירות אחר באותו סכום ששולם בהזמנה המקורית.
Edos Digital אינה אחראית לכל תקלה, בעיה או פגיעה בחשבון המשתמש (פרופיל הרשת החברתית) מאירועים שאינם בשליטתה או כתוצאה מהתערבות של הרשת החברתית (אינסטגרם, פייסבוק או יוטיוב).
האחריות על ההזמנות לא תחול במקרים בהם הפגם במוצר נגרם כתוצאה מהפעלה שגויה של הלקוח, הלקוח העביר את הפרופיל שלו לפרטי במהלך תקופת האחריות ו/או הלקוח ביצע את ההזמנה ליעד שגוי ו/או הלקוח שינה את שם הפרופיל במהלך תקופת האחריות.
שימו לב – אין באפשרותנו לבצע שינויים בהזמנות לאחר ששולמו, אין לשנות את שם הפרופיל או להפוך את הפרופיל לפרטי במהלך תקופת האחריות, במקרה של שינוי שם הפרופיל או שינוי מפרופיל ציבורי לפרטי תוקף האחריות יפוג.